Ne rezervam dreptul de a anunta disponibilitatea unui loc liber daca se intampla in timpul anului . Asadar, anuntati intentia de ocupare a locului prichindelului dvs pe email. mirokidsworld@gmail.com   Avem disponibile 2 locuri la grupa baby 1 pana in 2 ani si 4 locuri la grupa 2-3 ani   Realizam meniuri personalizate pentru copiii alergici

Orele potrivite pentru activitati de dezvoltare a aptitudinilor (de invatare)

  • Home
  • Pentru Parinti
  • Orele potrivite pentru activitati de dezvoltare a aptitudinilor (de invatare)

Nastere-18 luni : 8:00-09:00 dimineata, 12:00-14:00, 16:00-18:00 dupa-amiaza si seara inainte de culcare, dar nu mai tarziu de ora 22:00 (atunci are loc doar ritualul de culcare).

Aproape toate celulele nervoase sunt prezente la nastere, dar majoritatea nu sunt conectate in retele. Procesul de conectare (formarea de sinapse) este rapida, in cursul acestui an. Zonele cu cea
mai mare crestere sunt senzorio-motorii, contextul vizual si mai tarziu cea a lobilor frontali. Joaca reflecta dezvoltarea zonelor creierului.

Aceasta este ceea ce Piaget numeste”joc practic.” Vederea, sunetul, atingerea, gustul, mirosul: acestea sunt modurile prin care copii invata despre lume. Acesta este motivul pentru care cele mai bune jucarii pentru sugari sunt, de obicei frumos colorate si zgomotoase.

18 luni-3 ani: 9:00-10:00,16:00-18:00 dupa-amiaza si seara inainte de culcare, dar nu mai tarziu de ora 22:00( atunci are loc doar ritualul de culcare)

Creierul copilului este de doua ori mai activ decat creierul unui adult. Structuri ale creierului care sunt sensibile sunt cele lingvistice si social-emotionale deoarece sunt in dezvoltare, intr-un ritm rapid.

Actiunea poarta numele de joc pentru copii mici. La aceasta varsta sunt fascinati de jucariile in stare de functionare: tricicleta, bile mari, masinute mai mari pe care se va urca cu siguranta, caluti etc.

De asemnea, elemente de exterior ca o groapa de nisip sau inotul la piscina sunt alegeri bune pentru dezvoltarea abilitatilor motorii.

Jucariile mici, cartile ilustrative, jocurile de manuire satisfac curiozitatea copiilor mici „despre cum merg lucrurile”, consolideaza coordonarea ochi-mana, intelegerea si orientarea spatiala, cauza si efectul.